Studii de piață

Acest serviciu presupune realizarea de studii de piață, oportunități pe noi piețe, inovație și prognoză, analiza concurenței, strategii de marketing, studii de satisfacție etc.

Realizarea studiilor de piață

Prin realizarea studiilor de oportunitate pentru clienții noștri, îi ajutăm în definirea strategiei de afaceri, printr-o cunoaștere aprofundată a pieței pe care activează, dar și a punctelor forte care îi diferențiază, față de competitori.

Evaluarea unei noi piețe este importantă pentru o varietate de decizii de afaceri, de la prioritizarea segmentelor de piață-țintă până la strategia de lansare. Prin colectarea și evaluarea datelor corecte, vă puteți îmbunătăți semnificativ strategia și deciziile de business.

Pentru a atinge obiectivele de cercetare, parcurgem pași precum analiza cererii și a ofertei (consumatori și competitori), a saturației, a produselor și serviciilor complementare, dar și trendurile și legislația care conturează dinamica pieței – și care implicit, pot afecta afacerea în mod direct.

Rezultatele unui studiu de oportunitate pe o nouă piață transpun informații concrete care vă vor ajuta să vă definiți strategia de poziționare pe noua piață, dar și prognoza de vânzări.

Rezultatele unui studiu de oportunitate vor face referire la: